Tisdag

Tjabba!

Idag har jag varit på skolan en liten stund, min lilla grupp träffades för att komma överrens om vad vi skulle säga imorrn på redovisningen. Jag vill bara ha det gjort! Jag tycker inte alls om sånna här muntliga redovisningar, vi kommer inte vara helklass imorrn men det verkar inte spela nån roll, jag blir nervös ändå :p. Så lita på att jag tänker pusta ut när vi är färdiga imorrn!

Ikväll har jag, f, brorsan, och danne varit på birsta en sväng, jag och sebbe hade nån julklapp kvar att köpa så vi fixade det och är faktiskt färdig med årets julklappar :) härligt.

Och nu ligger jag i soffan under filten och kollar på äntligen hemma jul och sedan är det nån postkodmiljonär special så får väl kika på det då, kvällsfika blir det snart också :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR