Tisdag

Nu när jag skrev tisdag i rubriken var jag faktiskt tvungen att kolla så det var tisdag :P blir ju alltid fel när det är röddagar och sånt där, hade ju helt klart söndag igår.

Just nu ligger jag i soffan med nymålade naglar och kollar på 27 dresses. Idag har jag mest städat lite och diskat massa julklappar. Dammsuga behövde jag ju inte göra för det gjorde ju F igårkväll när vi kom hem för att han ville ju såklart prova den nya dammsugarn.

Till middag blev det spagetti och köttfärssås och efter det åkte vi och gick ut med ihza för att mamma och per var på kalas. Blev en sväng på willys innan vi for hem för F skulle göra kextårta, visst låter det gott :P eller inte. Jag äter det inte men han är helt galen i det :P haha.

Näe,jag ska fortsätta kolla på filmen nu, godnatt allihopa!

Tänkte bjuda på några bilder från min julafton..

sebbe fick vara tomte på riktigt för första gången, han hade hela dräkten och fick gå ut och skulle knacka på men de han hann aldrig knacka innan barnen stog i dörren och skrek Heeej tomteeen!



Mamma, jag och desire

Mamsen med sina stoora paket ;)

Sebbe, Per och F röker cigarr på ballis





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR