Tisdag

Godmorgon!

Nu är jag nyss hemkommen från sjukhuset, var där och tog en spruta. Det var en spruta med bakterier rakt in i armen. Så nu håller alla tummarna att jag får en bula, en bula betyder att man är immun och inte behöver ta vaccinet! Eller om det är en stor bula så betyder det att man har tbc, så liten bula!! Det som var lite roligt var ju att vi var en grupp på 6 pers från klassen, dom som jag brukar hänga med förövrigt, och vi fick alla sitta och titta på varandra när vi fick sprutan :P Jag sa till hon som tog den att jag ville inte vara med! Frivilligt sa hon då men kör sa jag! Hon fick sticka 3GÅNGER! tydligen har jag tunn hud. Alla andra fick bara ett stick! Jaja,det sved till ganska bra när hon spruta in bakterierna men annars gick det ju bra :) Tillbaks på fredag och mäta eventuell bula.

Va ska man göra nu då resten av dagen? Tänkte skriva färdigt min rapport som ska in imorrn. Det är bara lite jag ska försöka lägga till så den är så gott som klar! Sedan funderar jag på att åka ut till birsta, skulle ju behöva kolla synen eftersom jag ska köpa nya glas eller helt nya glasögon, men dom envisas med att ha fullbokat på kvällarna så får kanske kika in på en drop in tid om jag har tur.

Ha en bra dag! :)

Halv gammal bild på mig i brist på annat ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR