Torsdag

Hallådär.

Vilken dag, har varit ute på birsta med johanna och shoppat julklappar, nu är jag snart färdig! :) När vi skulle därifrån så låter det väldigt illa från johannas bil, det börjar även ryka och lufta väldigt illa! Bromsarna hade låst sig! Hon ringer dit en kompis som fick titta men han kunde inte göra nånting men sa att vi kunde köra väldigt sakta och lugnt,så det gör vi.. i ca 200m sedan smäller det, punka! Så då kom vi inte längre, ringer någon annan bil-snubbe som säger att vi ska lämna bilen där så skulle han dit och kolla på den så fort han kunde så vi lämnar den och får hämtning av F. Så vi åkte och köpte pizza och tog med hem till F och johannas mamma och så käkade vi alla där. Sedan somnade F på golvet så då var det dags att åka hem :P. Nu tänkte jag ligga i soffan och kolla på tv resten av kvällen!

Föresten så var jag även på synundersökning på birsta idag, för andra gången på väldigt kort tid :P. Och sen beställde jag även nya glasögon! Det blev två nya bågar, längtar tills dom kommer :) ska bli väldigt skönt att kunna vara utan linser lite oftare! förhoppningsvis behöver jag inte ha huvudvärk liiika ofta som nu! Det blev ett par helt svarta med några blingbling som igentligen inte syns :P och ett par vita, silver fram. Det blir nog bra :). Synen hade försämrats mycket sa hon som gjorde undersökningen, och även ett brytningsfel på ena ögat, herregud vart ska det här sluta! Jag är ju bara 22 år och ser nog sämre än många gamlingar! Jag får inte änns köra bil utan linser eller glasögon!

Aja,nog om detta. Ha en fin kväll allihopa! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR