Torsdag

Godkväll.

Imorse tänkte jag att jag skulle kliva upp tidigt, eftersom att skolan börjar igen om 2veckor och några dagar och då måste jag ju kunna gå upp tidigt :P. Jag vaknar ju alltid när f går till jobbet så jag klev upp då, klockan var väl strax efter 7 då jag klev upp, tände granen och slog på tvn, såg att det var helt ointressant på tvn så jag slog av den och gick och la mig. ställde klockan på 8.30, vaknade då, snoozade, stängde av alarmet och vaknade vid 11! haha. helt omöjligt ju! När man vaknar ska man inte tänka på hur skönt det är där i sängen under täcket.

Jaja, till middag idag blev det  lax,gottgott. Och sedan for vi och hämtade danne och åkte ut till en fyrverkeriaffär i timrå för dom skulle visa deras olika raketer. Så där stog vi med en hel drös med folk och kollade på fyrverkerier, det var mycket fint :) F och danne ska nog köpa nått tills lördag så vi får se vad det blir.

Förövrigt så ligger jag i soffan med min kvällskopp med te. Funderar på nyårslöfte, jag ska inte ha nått.. brukar inte ha det. Det är bara jobbigt. Men däremot så ska jag gå ner i vikt. Jag börjar inte 1 januari utan andra, måndag, det låter bäst, så får det bli! Så nu ska jag proppa i mig lite mer pepparkakor och godis medans jag kan :P Ha en bra kväll och godnatt!

Fler julklappar..

En fin löpare som jag använder som duk av svärisarna

Tvål och handkräm, också av dom.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR