Torsdag, dan före dan före doppare dan!

Heej!

Nu är det bara 2 dagar till julafton :) Jag tycker om julen, det är mysigt. Sitter och lyssnar på julmusik nu ;)

Idag har jag tvättdag, sedan tänkte jag färga mitt löshår och sedan städa lite för ikväll kommer svärisarna på fika! Sedan ska f på birsta och köpa julklappar, inte alls ute i sista stund.. nejnej :P. Tänkte att jag kanske måste hänga med då, kom ju på att jag behöver cider till juldagen. Sen kom jag på att juldagen är på en söndag, det inte ofta det är party på söndagar ;)

Till nyår hade vi bokat en lägenhet i åre men det är inställt. Det vart mycket strul, danne kunde inte följa om jonas hund skulle med och han fick inte tag i någon hundvakt och än idag hade det inte varit klart vilka som skulle med, så vi hade turen och kunde avboka. Det kändes inte lika kul längre att åka när det blev så mycket strul så nu får man ju spara pengarna istället ;P. Det blir nog bra ändå, vi får se vad hittar på istället. Möjligt att det blir ett lugnt nyår, låter ju jätte tråkgit men vi får som sagt se.

Näe hörni, ha en fin dag nu. Jag ska strax ner i tvättstugan och hänga lite tvätt och sådär.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR