Torsdag

Hejhejhej.

F är hemma idag också så vi sket i att ställa klockan och sov till vi vaknade, vilket blev ca 10.20! Sedan har vi mest latat i soffan och sedan var jag ut på prommis med embla och sådär.

Nu på eftermiddagen gjorde jag ett ryck och städade lite. Torkade ur ett skåp som var lite skitigt och sedan blev det även dammsugning och torkning av golv! Så nu är det fint och rent här hemma :)

Imorrn skulle jag egentligen äntligen träffa fia, det blir långt imellan gångerna nu förtiden men så ringer pappa och vill ha barnvakt så vad ska man göra, han lockade även med att jag och julius skulle få pizza-pengar för lunch ;) hehe.

Näe,nu ska jag kika lite på tv och fundera över middagen, ibland har jag noll insperation när jag inte hittar nått roligt i frysen! Och ikväll är det medlemsmöte i föreningen,skojj :P. Ha en bra kväll :)

Bild från senaste festen hos kicki, jag sjunger national sången!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR