Torsdagkväll

Hej igen.

Nu har vårat fika främmande åkt hem, det vart F´s mamma och syster. hans pappa hade blivit dålig i magen, inga mer detaljer! :P haha. Så vi bjuppade på pepparkakor, lussebullar och kardemummakaka :)

Även f åkte iväg, han skulle som sagt köpa julklappar, väldig tur för honom att dom har superöppet den här veckan!

Det blev ju lite väl sent så systemet skulle ha hunnit stänga innan vi hade varit där så jag får ta det imorrn. Jag ska även ut till f´s syster imorrn också, hon tyckte jag skulle komma och äta äppelpaj, jo tack!

Näe men nu ska jag kanske slå ner arslet i soffan, sitter fortfarande vid f´s dator,har inte orkat slå igång min idag för vi hade den i sovrummet igår och den ligger kvar där, orkar inte hämta in den till vardagsrummet, så, nu vet ni hur lat jag är :P. haha. Kanske ska slå in julklapparna också föresten, det kan vara en fördel innan man ska ge bort dom! Jag det ska jag göra, sätter mig på golvet framför tvn och slår in dom, med jullotta på tvn med massa härlig julmusik. Ojoj,jag säger då det jag.. mysiga jultider :) Ha en fin kväll! :)

Fick den här fina av f´s mamma och syster :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR