Chaow praya river

Nu har vi kommit hem från en härlig middag på Chaow praya river, en jääätte mysig thairestaurang nere på stan. Tingen hade bokat bord och önskat att vi skulle få sitta i en av bungalowsen, och det fick vi och det var supermys där :) dit går vi absolut igen :) Jag åt faktiskt dock något så vanligt som 3 små rätter,kyckling i gröncurry, oxfile i ostronsås och friterade räkor med sötsursås. men jag brukar inte äta det så för mig är det inte så vanligt. men nästa gång ska jag definitivt prova nått mer thai! Till efterrätt åt jag exotiska frukter med glass :) Maten var supergod och som sagt jätte mysigt, man fick lite thai-feeling där verkligen. Det var som sagt jag,bubben,tingen och mikaela och vi satt och surra i 2timmar och nu är vi som sagt hemma igen.

Så nu sitter jag nerbäddad i soffan under mysfilten med godisskålen på bordet och tittar lite på du,jag och dupree. Ha en mysig lördagkväll!

Chaow praya river är förövrigt namnet på floden som går igenom bangkok,
och här är jag och Tingen i en longtail boat på Chaow praya river :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR