FREDAG!

Allas vår favvo dag är här, Fredag!

Och idag är det fantastiskt väder så jag och embla har varit ut på en långis och skuttat i snön och sådär ( jag skuttade dock inte lika mycket som embla :P ) och nu sitter jag framför datorn igen, har jag sagt att vi är utan tv? fast nu ljög jag ju kraftigt för vi har en tv.. men inga kanaler :P vi hade lånat en dreambox av bubbens kompis som nu skulle flytta långt bort och ville såklart ha med boxen så nu väntar vi på våran egen som vi har beställt och det kan ta upp mot 3veckor ;) men vi ska låna ett kort och sätta in i tvn och åtminstonde kanske få nån kanal? aja,det blir nog bra.

Lönen kom idag,vågade inte riktigt kolla och när jag gjorde det satt jag nästan tungan i halsen! Väääldigt positivt överraskad om vi säger så :P :), alltid lika kul ;P.

Nu sitter jag som sagt här framför datan med en kopp te och en potatisbakelse ;P jag ska titta på veckans avsnitt av svenska mästerkockarn, missade det eftersom vi såg film då. Hörs senare!


hon har verkligen noll kontroll på den där tungan asså :P

Fångade precis när hon skulle ta en JÄTTE tugga av snön, Mmm mask i magen!

Sen efter en stund får hon massa snöklumpar under tassarna som måste gnagas bort..

Ett dyk ner i snön och en vila på det så är vi fit for fight sen!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR