Fredag!

Då var det fredag igen, den här veckan gick fort och det tacka vi för :)
Idag har jag städat heela lägenheten, så himla skönt på en fredagkväll med massa tända ljus,god mat och ny städad lägenhet :) Jag har dammtorkat, dammsugit och torkat golven. Plockat, skurat och diskat. Jag och Embla tog även en promenad till Willys och köpte lite småsaker till middagen. Mitt i dammsugningen började OC så det tog ca 1timme att dammsuga :P Mitt i allt städande så bakade jag kladdkaksmuffins, dom blev vääldigt kladdiga.. och goda :)
Ha nu en super mysig fredag allihopa :)
Dom fina bäddsetten, tycker dom är fina med det lilla gröna i :) Där ser ni också våran coola fondvägg ;)
Passar väl på att visa resten av rummet, vid ena väggen har vi en byrå och tvättkorg. Även en garderob bakom dörren.
Och på andra väggen är fönstret,dålig bild för att det fortfarande var ganska ljust ute. Och Ja,det är jättefult med persiennen nere så där men den är trasig och går inte att dra upp :P


Anna

tjusigt :D du får inte glömma bort och visa resten av lägenheten :)



har ni vita fönster? :P


Blogg: http://annaalindgren.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR