Fredagkväll

Godkväll vänner!

Ikväll har vi som sagt varit hos mamma och per och käkat tacos och tårta :) innan det var vi på birsta, jag köpte ett sånt där graffiti-nagellack, sånt som ska spricka på naglarna. Åkte hem och testade det och jag är tyvärr besviken då det var svårt att få till det bra, på dom flesta naglarna såg det mest ut som att man var väldigt dålig på att måla på nagellack eller att det hade suttit där i ett antal veckor och nötts ut lite fult :P så jag tog bort det.

Men iallafall, med eller utan nagellack så var vi till mamma och per,fick en välkommentdrink(och en till efter den :P) käkade tacos, kollade lite på lets dance och sedan vart det tårta med presentöppning. Amanda fick ett smyckes-kit av oss, sånt där som man får pyssla ihop själv till ett armband. Och nu har vi nyss kommit hem och tydligen ska herrn gå och lägga sig på en gång, men jag är inte alls trött,så vad ska jag göra?

aja,får väl kolla på tv eller nått, Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR