Freedag!

Äntligen är det fredag igen :) älskar ju fredagar!

juste, jag tittade aldrig på det andra avsnittet av OC inatt, jag insåg att jag var trött så jag sov istället :P klev upp vid 10 idag och åt lite frukost och nu är det snart dags för en promenad i det fiina vädret, lite skillnad på vädret igår och idag :P haha, det var ju nästan storm igårkväll/natt. men idag är solen framme igen :) Lite senare ska jag ut till birsta och kolla lite och när bubben slutar ska jag möta han där och kolla efter en ny tröja till han ;)

Ikväll är vi bjudna på tacos hos mamma och per :) det blir även tårta för att amanda har fyllt år :) så jag måste försöka hitta nånting åt henne på birsta också. jag som har varit sugen på tårta så länge :D haha äntligen! folk borde fylla år oftare! ;P

Ha en fin dag!
Om en stund kommer bilder på mitt vägg-projekt i köket också ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR