Lördag

Hej och goddagens.

Imorse låg vi och drog oss till strax efter 11,skönt de! :) sen klev jag upp och fixade frukost och sen skulle vi på systemet och då ville mamma med så vi åkte och hämtade henne och vi tog även en sväng inne på birsta city, köpte en ny partyväska som jag ska inviga ikväll! Sen åkte vi hem till mamsen och fikade,bullar och muffins och KAFFE! wow,jag hade faktiskt längtat kaffe :P. Sen for vi hem och nu sitter jag och kollar på Baksmällan på canal+, haha den är bra :)

men jag ska snart börja fixa smink och hår för strax före 18 ska jag möta upp Sara och Anna så ska vi gå upp till kinastället och köpa mat och sedan ska vi käka här och vänta på dom andra, ikväll äre party! :D

Ha en bra kväll allihopa! visar väskan sen om jag hinner ;)


fia

hoppas du får en rolig kväll :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR