Måndag

Hejhej!

Ny vecka, jag vaknade flera gånger imorse men tvingade kvar mig själv i sängen till strax efter 10 och nu har jag nyss ätit frukost. Jag ville ju titta på oscarsgalan igårkväll men tror ni att kanal9 funka? Näää,klart den inte gjorde :P men det gör nog inte så mycket, galan höll ju på till 06.30 imorse ;) men så länge hade jag ändå inte tänkt sitta uppe.

Idag ska jag en sväng på stan med Johanna, annars händer det väl inte så mycket. Men föresten, vad man kan misstolka sin egen kropp ibland, jag skrev ju för någon dag sen att jag skulle börja mitt lite nyttigare liv idag och gå ner till drömvikten :P Ja, så ställde jag mig på vågen imorse och tänkte att den vikten är långt bort, men näe, det var den ju verkligen inte.. jag har 3,2kg jag vill gå ner :P grejjen är ju att man brukar träna samtidigt som man går  ner i vikt och då ser man inte mycket skillnad på vågen eftersom muskler väger, men nu ska jag äta lite bättre och gå promenader och sådär så kanske jag nåt den där vikten (har inte vägt så lite i min vuxna ålder tror jag så jag vet inte om det går :P men det är ju bara 3kg) och sen kan jag styrke träna om jag vill det.

Jaja,nog om detta.. undra om man skulle ta och diska kanske.. komma på nått spännande till middag också.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR