Måndag

Hej!
Usch vilken tung dag jag hade igår, jag misstänker matförgiftning eftersom jag hade alla symptom som jag kunde googla fram. Jag låg i soffan exakt heela dagen, och efter att ja öegat halva dagen började ryggen göra jätteont också. Så jag låg och vred och vände och snurrade där i soffan. Det ända jag åt igår var ca 4skivor potatis och nästan en halv kyckling file. Godisskålen åkte fram på kvällen och jag åt 2 polkagrisar. Gick och la mig runt 22 nångång och tog en ipren och sov till strax efter 9 imorse. Jag mår bättre idag men har fortfarande ingen matlust, kan nog äta ändå eftersom jag fick behålla maten i magen igår. Är fortfarande väldigt varm och ögonen vill inte riktigt hänga med.. Det blir soffan idag också men idag måste jag gå ut med embla eftersom jag ensam. Igår fixade min söta pojkvän allt, gick ut med embla, handlade och lagade mat :)
Det är ju även alla hjärtans dag idag, men pojken ska nog jobba över och det gör inget för mig, vi hade ändå inte tänkt göra nånting. Vi kan mysa lite i soffan när han kommer hem :)

Det här var en god vän till mig igår, visst är den söt? det är en värmepåse.
men fyller den med varmtvatten och lägger den där man har ont.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR