Onsdag

Hejsan!

Idag fick jag som sagt hoppat in som dagisfröken på ett dagis ute på ön, började 8.30 imorse. Idag har vi varit ute, ritat, ätit och läst böcker. Jag fick läsa för hela gruppen och vi läste bland annat om Alexander som grävde en grop igenom hela jorden ner till kina och ramlade ur där och bröt armen :P Tog bussen hem och fixade lite fika direkt, vad är med dagis och alltid servera blodpudding? haha :P inte min favvo så jag åt inte så mycket så var lite hungrig :). Ska även tillbaks och jobba imorrn, men då får jag sovmorgon till 12 ;)

Nu sitter jag och väntar på OC som börjar klockan 15 :) skulle verkligen vilja ha alla avsnitt av den serien, så bra! hade glömt det för det var länge sedan jag såg den!

Aja, hörs kanske senare.



Anna

svar: tror du inte att dom ringde igår och sa att hon var sjuk? så nu har jag fått en ny tid nästa vecka :( lite less man blev :P haha


Blogg: http://annaalindgren.blogg.se/
Hanna

Nää,vad tråkigt! Men det blir nog bra :D


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR