onsday

Hallådär!

Inatt vaknade jag vid 5.30 och skulle på toa och sedan hade jag jätte problem att somna om, men det gick till slut och jag sov till efter 10 nångång. Johanna ringde och lät lite smått hysterisk och sa att vi skulle på birsta och kolla på en ny tv åt hennes för hennes hade gått sönder imorse, så hon kom hit och vi gick ut med embla och sedan till alla tv-affärer i birsta, hittade  tillslut den rätta på Media, åkte hem till henne och intsallerade den och så sen tillbaks till birsta, handlade lite på maxi och sedan en sväng på bokrean, hittade inget speciellt och sedan hem igen.

Nu har vi nyss ätit middag,blev pastasås idag, gott! :) Danne är här också så vi ska snart ta en promenad med embla, pojkarna vill kika in nya kiosken här i korsta så vi tar väl en sväng förbi där ;P han hade även med sig bullar hemmifrån så sedan blir det fika med bulla och potatisbakelse ;)

Ha en trevlig kväll!


Desire

Ohh nu vart jag nyfiken! Vart är den nya kiosken? :P Kram!

Hanna

Den ligger ju där uppe vid thaistället ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR