Söndag

Hejsan!

Igår var det som sagt fest, Jag,sara och anna gick upp till kinastället vid 6 och köpte med oss mat och käkade här och sedan kom dom andra och vi spelade massa spel och grejjer, hade jättetrevligt. Sen åkte vi ner på stan och gick in på memento och dansade där hela natten lång, vi gick hem klockan 3 när dom stängde ;P riktigt härlig kväll :) har lite bilder men orkar inte lägga in dom på datan nu. När jag kom hem åt jag resterna av kinamaten och sedan kollade jag på tv och gick och la mig vid halv 5 imorse :P.

Och idag har jag och bubben varit ute på ön nästan hela dagen, vi var med hans mamma och pappa och syrra med hundarna ute på isen och åkte skoter sedan fikade vi hos systern och sedan åkte jag,bubben och hans mamma och pappa på birsta en sväng och bubben köpte 2 tröjjor. och jag hittade en fin sjal :) Sedan hem till dom och åt middag, fläskfile :) gottgott.

Men nu är vi hemma igen och ska kolla på film om en stund, dukat upp med chips,popcorn och godis! Ha en mysig söndagkväll allihopa :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR