Söndagen

Hejsan..

Igårkväll blev det lite film här hemma, vi tittade först på Frozen, lite äcklig film :P En thriller eller rysare var det. Sedan såg vi Dinner fr smucks och den tycker jag tyvärr var dålig :P hade hoppats att den skulle vara roligare eftersom min favvo steve carell är med i den men ikke.

Idag har vi varit ute på ön och fyllt på spolarvätska i bilen osså fick embla springa av sig lite. Sen var vi en sväng på birsta men köpte inget, var på plantagen ch köpte en ny blomma till vardagsrummet eftersom en av dom jag hade dog :P nu ska jag försöka hålla den här nya vid liv! Sedan åkte vi och handlade lite till middagen och sedan hem till mamma och per och fikade.

Nu är vi hemma igen och jag står i köket och skriver eftersom jag lagar mat samtidigt ;) Idag blir det köttgryta, ganska lyxigt eftersom vi har älgkött i grytan(älg kött ät svindyrt) men bubben har fått massa älgkött av en arbetskamrat så :)

Ikväll blire bara att ligga framför tvn, skulle vilja se oscarsgalan klockan 23 men vet inte om jag orkar.. ;P får se. Ha en mysig söndag allihopa!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR