Sunshine

Hej igen,

Nu sitter jag vid köksbordet med min lilla dator och har fikat lite, vi köpte varsin Delicatoboll igår osså vart det ju såklart en potatisbakelse också ;) haha beroende? men dom är goda. Men nu ska jag faktiskt börja bli lite nyttigare, tänkte börja till veckan.. det är ju snart sommar trotsallt. Så jag ska kika hur mycket jag väger och sen bestämma hur mycket jag ska gå ner!

Menmen, tillbaks till fikat :P våran termometer står på nästan +7! men man får komma ihåg att inte bli för gad för det är ju faktiskt inte vår riktigt än, det är väl en månad kvar iallafall?

Förut var vi ut på en promenad med embla, hon fick springa lös och jaga frissben som hon tycker är kul i typ 10minuter sen är den helt ointressant :P. Vi ska väl åka och handla om ett tag, behöver lite grejjer till middagen, tänkte göra den där Allstars insperarade kycklingpastan :) muuuums.



Kobiko

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Blogg: http://kobiko.blog13.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR