Tisdag

Ja, helt plötsligt tog det slut på bloggandet för min del. Kände att det måste vara fruktansvärt tråkigt att läsa om att jag går upp samma tid varje dag,att jag äter frukost och att jag har varit ute med embla, och det är ju just det jag gör så det är ju det jag har att skriva om.

Men igår var vi faktiskt en sväng på birsta på kvällen, jag och bubben. Vi kikade i affärer lite men köpte ingenting, sedan handlade vi lite på maxi och sedan hem igen.
Idag har jag och fia varit på stan, uträttat lite ärenden och kollat runt. Sen åkte vi hem och jag åt sallad till lunch igen sedan ut en sväng med embla och nu är det snart OC ;) hehe beroende,svar ja. Sedan kommer bubben hem och gör middag, ikväll blire pannkakor ;)

Ha en bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR