Torsdag

Hejsan!

Idag vaknade jag vid 10 som vanligt, var ut med embla och åt frukost. Nu har jag precis sköljt ur färgen ur håret så nu är utväxten förhoppningsvis borta :P sitter fortfarande med handuken på huvet så jag har inte tittat men det vore väl konstigt om den inte var borta :P.

Inatt vart klockan 2 innan jag somnade, jag tog med mig veckorevyn och gick och la mig och det var faktiskt mycket läs-bart i det här numret, annars brukar jag mest kolla på modet och sånt där :P men nu var det några roliga myter och även 2uppslag med kändisars död, det är ju intressant även om man redan läst det mest om dom flesta och i det flesta fall handlar det om överdos men ändå.

Aja, resten av dagen tror jag att jag ska småstäda lite,kanske spela lite mario.. men först ska jag ju torka håret och fixa det. Och sedan ikväll blir det nog en sväng på birsta med Sara :) Ha en bra dag!

Här är färgen jag använder..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR