Torsdag

Goddag!

Tänk att jag lyckas vakna nästan exakt samma tid varje dag? inbyggd väckarklocka kanske. Embla ska snart äta så vi hinner med promenaden innan min tvättid börjar klockan 1, ja.. så roligt ska jag ha idag ;) men det behövdes, tvättkorgen höll på att svämma över.

Igårkväll kollade vi på Due date, den hade väl sina roliga stunder men jag hade förväntat mig lite mer. Till filmen blev det som sagt fika, bullar och potatisbakelser :)


Och ikväll blir det bio med mamma och bror, det blir roligt för vi har nog inte varit på bio tillsammans sedan jag och sebastian var små :P vi ska såklart kolla på Sanctum!

Undrar vad alla ska göra ihelgen.. det är inte lika roligt att sitta hemma en helg nu när man gör det hela veckan också, så något hoppas jag vi kan hitta på :)

Näe,nu ska jag sätta igång här, först var det lunchdags för djuret ja..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR