2011

Då var det ett nytt år också! herregud tiden bara rinner iväg.

Gårdagen spenderade vi hemma, på dagen var vi ute på ön och plummsade i snön med embla i nsätan 2timmar och sedan åkte vi hem och började göra oss iordning och började med maten och sen kom gästerna och vi åt och sedan kom några till osså blev det lite fest och massa spel . strax före 00 gick vi alla ut på vägen och kollade på stadens fyrverkerier. Sedan in igen och spelade lite mer spel sen gick alla vid 22 tiden tror jag klockan var.

Jag har mått som utrotningshotat skunk den här morgonen :P länge sedan jag var så bakis, klev upp vid 11, blev några svängar på toan sedan fick jag i mig 1 ipren och gick och la mig och vaknade strax före 3 då klev jag upp och mådde mycket bättre :) Danne sov här så jag,bubben och danne har mest varit hemma idag.. dom var iväg en sväng och hämtade dannes dator så nu sitter dom här och spelar mot varande på varsin dator, en i vardagsrummet och en i köket :P Själv ligger jag i våran mysiga nya soffan, im i love i den här soffan,den är myyysig och stor :) ligger och tittar på fångarna på fortet,var ju tvungen att titta nu när det var blogg-laget ;) marabou choklad, ostkrokar och cola på bordet :) efter fortet blir det lite mario och sedan nån film, mys-kväll! 

Ha en bra kväll! 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR