Chipotle Pasta

Till middag idag ville jag försöka efterlikna maten vi åt på Allstar förra fredagen. Tänkte att jag borde kunna göra nånting liknande iallafall. Men jäklar det smakade nästan exakt likadant! :D Jag blev lite imponerad av mig själv, och bubben blev helt till sig också,så gott var det! Var kul att jag lyckades :) Jag är så duktig! haha. Vet inte om jag ska dela med mig av receptet eller tjurhålla på det ;) hehe. Om ni vill käka detta på Allstar så heter rätten Allstar chipotle pasta där,testa den!



Bakade ju som sagt tekakor förut, jag tror att dom blev bra, ska smaka på riktigt imorrn till frukost :)

Vad händer ikväll då? vi tänkte åka och köpa lite snarra och sedan ska jag,bubben och danne ner och basta :) härligt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR