Kvällskvisten

Hej igen,

Vid 3tiden kom min bror och hämtade mig och vi hämtade mamma och åkte till veterinären för att hämta Ihza, hon har opererats idag och hon hade inte vaknat till riktigt när vi kom så vi fick vänta lite. Hon var så trött, slö och skakade när hon fick komma ut. Mamma hade med hennes "korg" som vi fick lägga henne i och bära på henna, med lill-tratten runt huvudet.

Sen åkte jag hem och gjorde mat och bubben kom hem och vi åt och sedan har vi äntligen tagit ut granen, herregud vad skönt! Den såg väldigt trött ut och nu blev det ju lite mer plats här inne också :) Svärfar var även här idag på dagen och skruvade upp handukskrokarna i badrummet igen, dom ramlade ner för kanske ett halvår sedan och sedan dess har dom inte kommit upp igen :P men nu sitter dom :)

Jag har fått önskemål om att jag ska lägga ut bilder på våran lägenhet, och det tänkte jag göra nu inom en snar framtid för nu har vi faktiskt en ny soffa och imorgon får vi våran nya byrå till sovrummet! Så det kommer!

Nu tror jag att det är dags för lite kvällsfika, finns ju lite kladdkaka kvar.. och nån kopp te till det,mums! Ha en mysig kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR