Lördagmorgon

Goddagens!
Idag är bubben uppe i härnösand och skottar tak hos sin farfar och han skulle åka strax före 10 och då kunde jag inte somna om så jag klev upp vid 10. Åt lite frukost, lyxade till det med rostade mackor med marmelad, my god så gott ibland :) med både te och juice till! Sen har jag letat efter något att ha på mig ikväll, jag tror faktiskt inte att det blir klänning! har ni hört :P jag som alltid har klänning på fest men jag tror att jag är lite less på dom jag har,blir bara samma hela tiden. Så jag tror jag slår på stort och testar spetstoppen som jag pratade om att man måste ha byxor med högmidja,testar mina svarta "jeansleggins" till.
Förövrigt så skulle jag ut på promenad för ett tag sedan med embla, märkte att jag hade slut på hårspray så jag tänkte; då går vi till willys då. tittade på termometern och såg att det var nästan 20grader! Så jag tänkte; okej,kanske inte. Men gick ut och tyckte att det här var väl inte så farligt.. väl framme på willys hade mina övre och undre ögonfransar fryst ihop längst ut :P haha. Så det var ganska kallt men det gick. och jag har nu en hårspray.
Nu ska jag ta nått å äta, och sedan kanske slå på en film i brist på annat.
Mina nyaste skor, funderar på att ha dom ikväll.. dom kan vara katastrof att gå i på snö men det märker vi väl.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR