Måndagkväll

Godkväll!

Jag fick kämpa mig igenom mitt korta,korta arbetspass ikväll.. förkylningen blev inte bättre av att jobba. Kände hur halsen gjorde mer ont och det började klia i öronen. men jag klarade mig fram till 20 när jag fick åka hem,handlade lite och möttes på busshållplatsen av bubben och embla.

Nu har jag kvällsfika och ligger och kolla på kläder på internett.. jag är ute efter ett par byxor med högre midja,även fast man får ful rumpa i sånna :P jag har ett linne,partylinne som kräver sånna byxor men jag har inga så jag har inte kunnat använda det. Har inte hittat några ännu..

Snart blire väl sängen tror jag.. imorrn är jag ledig men får inte sova ut för det, ska ner till morfar och hälsa på!

Godnatt och sovgott.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR