Onsdagkväll

Hej igen.

Förut efter vi hade ätit middag så åkte vi och hämtade danne och åkte sedan till deras farmor/mormor och fikade, jag hade med mig lussebullar och macrons och hon blev helt till sig av mina macrons :) hehe. Och sedan spelade vi 2parti poker och sedan åkte vi hem och tittade på ett nytt tv program som började idag.. sveriges mästerkock(eller nått sånt) heter det, det var ungifär som idol fast med matlagning,ganska kul :) så det lär vi ju följa,vi är suckers för matlagningsprogram. Ännu ett plus är ju att Per Moberg var i juryn ;)

Nu kollar jag runt på internett efter nån rolig klänning eller nått, det vankas nämligen fest 2 helger i rad nu så vore roligt med nått nytt ;P Så nu ska jag fortsätta kika runt och även på tvn där det nu är Fuskbyggarna. Imorgon är det upp tidigt som gäller.

Ha en bra kväll och godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR