slö-söndag

Hej allihopa!

Herregud va jag är slö idag,seg och inte bara jag.. har nog smittat min pojkvän lite också. Ont i halsen och snuvig och nysattacker då och då. jobbigt.

Imorse vaknade av att jag inte kunde sova,var så snorig och äcklig och det gick bara inte å sova,hoppades att klockan var mycket.. tittade på klockan.. 7! nej,det var bara att göra sitt bästa och somna om igen. Vaknade sen strax efter 10 och då klev vi upp. Sen har jag och bubben varit ute på birsta, skulle kolla in ikeas rea men den var värdelös, köpte ett nytt vardagsrumsbord,dock inte nån rea på det. Blev ett mindre eftersom soffan är så stor. Så nu är det bara en ny tv-bänk sen får jag vara nöjd för tillfället med vardagsrummet ;) Gick en sväng på birsta city och köpte lite nytt smink,väl behövligt.. har läst att en mascara är bra i 3-4månader.. mina är nått år gamla allihop, så det vart en ny special som jag har läst om.. dyr,så hoppas den är bra. osså vart det en creme foundation och en hårfärg, så nu är förhoppningsvis utväxten borta också. Vi har nyss ätit och nu ska danne sätta igång och göra en kladdkaka sedan ska vi kika på en gammal film, Nyckel till frihet,både jag och danne har för oss att den är bra så nu måste vi se den.

Tänkte bjuda på bilder på våran nyårsmeny!

Förrätt; Toast med sikröra (ser ack så tråkig ut men var good)

Varmrätt; Oxfilé med rödvins/gorgonolasås,klyftpotatis och sallad.

Denna avancerade varmrätt skulle flamberas,så det gjorde vi,det var kul! :)

Efterrätt; Chokladpannacotta med hallon


Ha en bra kväll nu!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR