Söndag

Hej!

Igår var jag ensam nästan hela dagen och natten, tycker dock inte om att sova ensam så bubben kom hem och sov med mig. (han är på nå lan grejjs, där dom sitter och spelar dataspel några dygn igentligen). Men han åkte inte förns vid halv 3 igår på dagen så jag passade på att åka ut till birsta(han skulle åt det hållet) och jag shoppade lite, äntligen lite bas-tröjjor, enklare vardagströjjor. Behövs verkligen. Sen åkte jag hem och gjorde mat åt mig själv och sedan kom johanna på kvällen och vi kollade på Fångarna på fortet,spelade mario och käkade massa gotta :) Sen gick vi ut med hundarna och sedan åkte dom hem. Resten av kvällen kollade jag på tv och spelade lite mer mario och sedan gick jag och la mig, nån timme senare kom bubben hem och la sig brevid mig :)

Idag vaknade vi vid 11 tror jag,lite före 11, klev och la oss i soffan och myste lite och åt frukost och nu har jag varit ut på en promenad med embla,jätte härligt väder idag :) fast inge bra när det är +grader nu för då blire ju slaskigt, och sen fryser det och blir jätte halt.

Nu tänkte jag städa lite, kanske plocka undan några tomtar och sådär.

Den här tröjan blev jag lite kär i,enkel men med lite volanger som är så jag :) köpte en till i en annan färg också.

En svart grejj som man knyter omlott på nått sätt,ser inte så mycket ut för världen där på galgen men den är fin :)

En jättefin tunika till våren/sommaren.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR