Söndagkväll

Hej alla vänner!
Idag är jag bakis, men vad gör det om hundra år. Jag mår bättre nu och jag,bubben och danne har käkat tacos :). Super rolig utgång igår iallafall, vi var hos Kristina först och där spelade vi ett roligt drinkspel och pratade massa skit och sedan åkte vi in på stadshuset och dansade tills dom stängde. Då gick jag och Kristina och köpte mat och åkte hem och åt.
Så idag har jag inte gjort många knop, klev och mådde inge bra så jag tog en alvedon och gick och la mig i sängen. Vid 4 klev jag upp och vi alla 3 åkte och köpte ingredienser till maten. Och jag köpte en cola, den satt som en fläskläpp kan jag säga, så gott!
Tog en paus i mario spelandet men tror jag ska återgå till det nu. Ha en trevlig kväll, pojkarna åkte iväg för att köpa socker till en kladdkaka och sedan blir det film.. söndagsmys :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR