Torsdagkväll

Hejsan!

Idag klev jag upp vid 9 och vid 1-tiden åkte jag och fia ut till Birsta för jag skulle gå på arbetsintervju, jag hoppas den gick bra, dom var jätte härliga tjejer som intervjuade :) Sen gick vi runt i affärerna såklart och kollade på kläder. Jag köpte en tröja, en "hemma-mys kjol" och ett hårband. kan visa imorgon :)

Sen åkte vi hem och jag gick ner i tvättstugan och började tvätta och sedan gjorde jag middag,blev korvstroganoff. Sen har vi hämtat ut paket som bubben hade beställt och en sväng på willys och sen fort hem och ta upp det sista tvätten innan tiden tog slut. Så nu har jag fört över lite kläder och sängkläder till nya byrån så nu är den snart full :/ haha skulle kunna behövt en till :P .

Men jaja, nu ska jag fortsätta titta på halv åtta hos mig. Trevlig kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR