Torsdagkväll - Himlabadet!

Heej, nu har jag kommit hem från Himlabadet.
Som "hejdå" present av mina älskade Ica vänner fick jag en kväll på himlabadet :) Daniel,sara och micke hämtade upp mig här hemma och vi mötte upp dan och sedan kom även camilla, anna och båsk och vi gick ner till äventyrsbadet och lekte av oss lite :) åkte en rolig ruchkana som man kunde åka många i så jag,anna,sara,camilla och daniel åkte tillsammans. Sedan skulle vi gå och äta middag upp på relaxen och jag fick välja vad jag ville :) tog absolut inte det dyraste, men mycket gott.. en mozzarella sandwish. Sedan gick vi ner och fortsatte bada lite och sedan gick vi upp till relaxen när äventyrsdelen stängde klockan 20, vi bastade, bubblade,ångade, badade i iskallt vatten och så om och om igen :P Vi stannade ända till stänging klockan 22! Har iallafall haft en super rolig och mysig kväll, tack snälla ni, ni är fantastiska :) ♥
Så nu har jag tagit mig en kopp te och ska väl kika på tv lite, Godnatt.


Camilla

De här gör vi om snart igen men då kör vi en utgång efter :)

Hanna

Ja! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR