Torsdagkväll

Hejochhå!

Imorse stog jag och väntade på bussen vid 7.30.. kom det någon? Näää! Som tur var är min pojkvän ledig på röddagar så bilen var hemma så jag kunde ta den. Jag tycker inte alls om att köra på vintern så ni kan tänka er hur jag kände när jag skulle hem från jobbet vid 3 :P snösnösnö överallt. Men det gick bra :)

Så jag körde hem och då åkte vi direkt och storhandlade en massa mat så nu är det fullt i kyl och frys igen,skönt! kom hem och gjorde mat,var ut med embla i det härliga vädret och sen har jag tagit bort mina tippar på naglarna,dom jag köpte som var så fina var så himla dåliga! synd! så nu får det bli vanlig nagellack tills jag hittar bättre tippar. Duschat har jag gjort också så nu ska jag platta och "volumastra" ;P

Har även en tråkig sak att säga.. Mammas/våran lilla hund Ihza har bröstcancer. Mamma hade hittat några knölar på magen och det visade sig att det var cancer. Hon ska opereras,man kan tycka att hon är gammal (7år) men små hundar lever länge så om operationen går bra och hon blir frisk kan hon ju leva lika länge till,och det är det ju värt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR