Fredag!

Då var det fredag,
idag har vi haft jättetråkigt väder här uppe i norr. Verkligen vräkte ner regn tidigare idag! Så det har inte blivit så mycket uteaktiviteter, förutom promenad med embla såklart, spelar ju ingen roll vilket väder det är, hon blir lika kissnödig ändå ;P.

Slängde i lite färg i håret förut också, blev lite mörkare för att matcha löshåret bättre, tror att det blev ganska bra :) men nu får det vara nog med hårfärgning(förutom utväxten då), det är ett under att mitt hår sitter kvar så mycket som jag har hållt på med det!

Ikväll skulle jag igentligen hem till mamma och per på middag men mamma har fått halsfluss, så jag stannar hemma och hoppas att mamsen tillfrisknar snart, halsfluss är inge kul!

Så ikväll blir jag ensam och håller nu på med middagen som blir lax, gottgott. Tror jag slår till med en cider till det också :)

Ha en bra kväll, hörs kanske senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR