Friiiday

Hej och hå,

Då vare fredag då. Vi har inte gjort så mycket, varit ute med embla och sedan har vi spelat Donkey kong! ;) Har lånat det av pappa, först tyckte jag inte att det var så kul för det var lite svårt(tydligen är det Wii´s svåraste spel) men sen idag när jag och F spelade så kom vi lite längre och då vare kul! ;)

I helgen eller på måndag ska vi nog åka och köpa en ny sängstomme, först tänkte jag att vi bara skulle ha ben och en sänggavel men jag har inte hittat några ben som duger så det får nog bli en ny sängstomme. Det blir nog bra det med! :)

Ikväll är vi bjudna på middag hos mamsen och per så jag ska väl ta och fixa till mig lite och vänta på F som är på ön och släpper ut hundarna så dom får kissa! Ha en trevlig fredagkväll allihopa! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR