Lördag

Goddag.

Imorse vaknade vi tidigt, tror klockan var 8.30.. så vi somna om ;P och klev upp strax före 11 istället. Käkade lite frukost och nu för en stund sedan var jag ut med embla, sedan har jag diskat lite och städat lite.

Igår kväll var vi som sagt bjudna på middag hos mamma och per, vi fick jättegod mat och vin. Sedan flyttade vi ut på balkongen å där blev det chips, popcorn och några drinkar. Sebbe var också där. Sedan vid 00 tiden tog vi en promenad hem.

Ikväll är vi bjudna på middag igen, hehe. skönt att slippa laga mat ibland, dock är det ju på helgen jag tycker om att laga mat men. Ikväll är det hos F´s syster i hennes nya lägenhet!

Ha en bra dag och kväll nu.

Igår hade jag på mig toppen som jag fick av mamma från London!


Ps. Hemska saker har hänt i vårat grannland Norge, det är läskigt och vi lider med dom. Hur kan en människa bli så sjuk?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR