Lördag

Hej.

Det blir långa mellanrum mellan gånger här nu :P men jag sitter inte alls mycket vid datan nu när F har haft semester. Han börjar ju jobba nu på Måndag, tråkigt :( men som tur är jobbar han bara 1½ vecka sen är lite semester igen :). Vi har ju iallafall haft fint väder dom senaste dagarna :)

Här i veckan har vi iallafall varit och köpt en ny sängstomme, vi kan ju säga att vi ligger vääldigt mycket högre upp nu :P haha. Det ser lite konstigt ut när man går in i sovrummet å ser sängen, den ser jättehög ut, men det är jätteskönt. Men kanske får prova och sänka den för att se hur det ser ut.

Igårkväll var vi hos mamma och per för att per fyllde år. Vi fick en massa goda snittar och bubbel. Strax efter 00 åkte vi hem. Imorse mådde jag inge bra, vaknade vid sju och hade så ont i huvudet att jag tillslut blev tvungen att kräkas! uscha, huvudvärk är inge roligt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. F har åkt iväg till härnösand(tror jag det var :P) för att köra rc-bil så han är väl hemma till middagstid kan jag tänka mig.

Aja,ni får ha en trevlig dag allihopa!


fia

haha vad blev det för säng för er dà? läste att den var hög, stege till? haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Jag vet inte om det är samma som eran kanske, den är vit iallafall men inga lådor under. Haha nej,inte rikigt så hög, men du är ju lite kortare också :P men det ser lite konstigt ut :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR