Måndag

Men hej!

Då vare måndag och F har äntligen semester :) så skönt att slippa vara ensam hela dagarna.

Ihelgen har det ju varit Gatufest här i sundsvall, jag skulle igentligen inte gå någon dag men blir man bjuden är det svårt att tacka nej ;) så det blev faktiskt både Fredag och Lördag. På fredagen hade jag förfest själv hemma, det gick ju det också ;) satt å lyssna på musik och drack lite cider å sådär. Anledningen till att jag hade fest hemma ensam var att alla jag kunde gå med skulle antingen ner för tidigt eller på kalas innan och ja,det ena med det andra. Sedan åkte jag ner på stan och den första jag möter är min bror, han tar med mig på en fest hos någon som bodde inne på festområdet. Där blev man bjuden på cider och champanj ;P mycke trevlig folk och vi gick sedan ner på torget när det var dags för timbuktu! Vilket drag! och sedan vare bara in i tälten och träffa alla möjliga! När festen stängde blev det buss hem och lite pyttipanna ;)

Lördagen, fest hemma igen. Sedan fick jag sjuts ner till hamnen av Johanna. Var bjuden på förfest med brorsan hos hans kompis som bodde där i hamnen. Satt ute på gräsmattan på en filt och drack cider och lyssnade på musik ur en mobil, (snacka om sommar.. fan så härligt!) sedan gick vi in på stan och lyssnade på kapten röd! Och sedan försvann jag in i tälten och träffade på Ica-jonna, jättekul att träffa henne,var ett tag sedan.. hängde med henne och hennes kompisar ett tag sedan träffade jag på gymnasie-jonas, också väldigt kul att träffa han. När festen stängde kl 2 kom F och hämtade mig och vi åkte på Mcdonalds och köpte mat och for hem och käkade. Väldigt bra gatufest blev det iallafall, jag drack inte speciellt mycket någon av dagarna och det var himla skönt :) Tack alla inblandade.

Igårkväll var vi ute och fiskade till ca 23.30 tiden :P jag fick en liten abborre! Wohooo. haha, sammanlagt fick vi 8 små borrar. Och idag har vi varit och kollat på färg ut till hallen, tror vi har hittat en :).

Jag var ju även ner på gatufesten en sväng på onsdagen på middag med mamma,per,amanda,sebbe och dessi. Det blev nachotallrik och cider i Daltonstältet, väldigt gott.

Förfest på fredagen!


Timbuktuu!

Lördagen på gräsmattan!


Brother!


Kapten röd!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR