Månday

Ja,då vare måndag igen.

Men jag tänkte börja med helgen, Det var ju fest med ica-folket i lördags. Slutade dock med att vi bara var 4st,men det blev bra ändå, vi hade kul :) Det var jag,kristina,dan och mike. Vi var hemma hos kristina och spelade lite kortspel och sådär. Sedan tog vi en taxi in till stan och satt på invitos uteservering och drack lite cider och surra sedan när dom stängde klockan 2 gick vi till oscar och dansade tills dom stängde klockan 3! Då fick vi sjuts hem med båsk. Tack för en bra kväll!

Söndag var en seg dag, var så himla trött! Vi klev upp vid 12.30 :P vi skulle igentligen till F´s mormor och morfar och äta men F var dålig i magen så vi blev hemma. Men dock åkte vi ut till tingen och mikka i stugan för att F skulle få några tabletter som skulle hjälpa mot magen. Vi fastande dock på deras altan i solen, så himla härligt väder det blev igår ju :) Började prata lite semesterplaner så vi kanske ska dit imorrn igen och käka middag och prata lite mer om det. Sedan igår kväll kollade vi på en ny Irene huss film, den var bra.

Jag och mike byggde ett korthus ;P

Mike!

Våra glas på invito :P

Jag och Kristina, wow i look wierd :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR