Tisdag

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. försöker tänka tillbaks på vad vi har gjort dom senaste dagarna men det är väl inte så mycket speciellt. I lördags tror jag det var, då var vi hos F´s kusin ingemar och dom höll på med bilarna så jag satt på altanen med F´s faster,ingemar´s sambo och deras dotter och spelade kort och drack en drink, mycket trevligt. Igår var vi i härnösand nästan hela dagen, vi åkte upp med svärföreldrarna vid 11 och åkte hem igen vid 5tiden. Dom skulle på nått möte med hemtjänst och farfar så vi passade såklart på att gå på Dollarstore och sedan en sväng på stan och en liten lunch på McDonalds.

Idag har vi varit ute hos svärisarna på middag och fika för att F´s mamma fyllde år. När jag kom hem passade jag på att ta en långprommis eftersom vi har finväder idag, det ska tydligen fortsätta vara fint hela veckan, hoppas det stämmer, så man får nån sol den här sommarn :P.

Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på tv lite tror jag. Ha en bra kväll!

F kom hem med en B&J en kväll som vi delade på, super god med browniebitar i!

Så här koncentrerad ser embla ut när hon ska få ett ben!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR