Torsdag

Hejsan.

Idag har vi varit ut på ikea,. igen. Saknades lite till mina projekt men nu är faktiskt allt färdigt(förutom en "liten" grejj till sovrummet :P), ska bara fixa till lite så ska jag ta bilder senare, blev himla mycket bättre än innan :) Sen var vi ut på ön och matade hundarna hos F´s mam och pap och sedan hem. Sedan när danne slutade kl16 åkte vi iväg för att grabbarna skulle fixa nå grejjer till rc-bilarna så då passade jag på att åka med för jag skulle byta en grejj som jag köpte igår men den blev inge bra, å på den affären har dom bara bytesrätt, alltså om man vill lämna tillbaks måste man köpa nått annat i affären, man får inte pengarna tillbaks, men självklart hittade jag nånting annat ;P 

Det blev en ljuslykta som får hänga i vardagsrummet, jag slog ju sönder den gamla jag hade hängandes där :P 

Och en liten blomm-pinne, bara för att lyktan var billigare än det jag köpte först så jag var tvungen att lägga till nånting mer ;) super söt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR