Fredag!

Hejhej.

Idag sket jag i att ställa klockan, brukar ju ställa den på 9 för att inte sova för länge. Men idag fick jag vakna av mig själv.. en hel timme senare :P 10 alltså. Sedan har jag väl gjort det vanliga, ätit,varit ute med embla,diska och duscha.

Mina nya linser kom med posten idag också, vet ni vad jag gjorde för dumt? Jag beställde nya linser för nästan 400:-.. i fel styrka!! Jag hade beställt -1,75 så jag kunde absolut inte använda dom, ser lika lite som när jag är helt utan linser för jag har -2,75 igentligen. Låter ju inte så mycket men i lins-styrka är det mycket! Gissa om jag blev arg på mig själv :P får ju inte skicka tillbaks eftersom jag hann öppna förpackningen och stoppa in en lins innan jag märkte att det var fel :P Som om nån behöver lite linser i styrka -1,75, hojta ;).

Ikväll blir det fin-middag.. grillad korv! Jag,F,danne och jonas ska som sagt försöka hitta nått bra ställe att grilla på senare ikväll, hoppas vädret är med oss bara!

Näe,nu ska jag gå och torka håret tror jag. Ha en trevlig fredag! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR