Fredagkväll

Ikväll har vi sagt varit ute och grillat korv, supergott :) vi hittade ett ställe mittemot alnön där vi satt på en brygga och myste i solen, tänkte bjuda på en bildbomb ;P..

Vi hade med en egen grill så man slipper leta upp en grillplats!





En bunden embla

Min korv och en cider såklart ;)

Lukas och Embla simmar


efterrätt, vattenmelon.. soo goood!

En liten stackars måsunge som embla tyckte att hon skulle bära runt på, det tyckte inte jag! och inte måsungen heller för den delen :P



En bunden lukas



Efter vi hade grillat kom vi på att vi skulle åka hem och byta lite kläder och lämna hundarna och åka upp på södra och gå tarzanstigen och björnstigen :P Det var roligt, björnstigen är roligast för det är mer "hinder" där men den känns mycket kortare. Sedan blev det en sväng på Mcdonalds och sedan hem. Nu sitter F och danne och tittar på dödligt vapen tror jag? Ska nog sätta mig i soffan med dom, jag poppade ju faktiskt en hel kastrull popcorn när vi kom hem ;P

Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR