Fredagnatt

Har precis kollat färdigt på en film, all good things hette den och var sådär, ingen höjdare kanske. Väntar på att F ska komma hem, han har varit och fiskat med några kompisar. Han åkte förut vid 5tiden, bilen lämnade han så jag passade på att åka ut till birsta och kollade lite på rean. Hittade ett par svarta jeans, dock inte på rean men jag behövde ju sådanna eftersom mina svarta jeansleggings gick sönder för ett tag sedan :P Sedan åkte jag hem och gjorde lite mat och sedan åkte jag bort till mamma och spelade Yatzy med mamma,per och amanda. Jag tror jag kom två eller trea ;) Men eftersom jag hade embla hemma stannade jag inte så länge så åkte hem och kollade på film och käkade popcorn.

Så, det blir väl sängen snart, godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR