Lördageftermiddag

Hejsan!

Vilken härlig lördag :)

Imorse klev vi upp vid 10.30 tror jag klockan var.. käkade frukost och sådär sedan for vi iväg med en påse överblivna matt-bitar från renoveringen och slängde dom. Sedan for vi på Maxi och pantade lite och handla lite till middagen, ikväll blir det grillat på ballen :D Jäkligt nice väder idag, om det inte hade blåst hade det ju varit ännu bättre förstås. Men jag läste att det var tromber lämgre upp i landet tidigare idag :/ så länge vi slipper dom ska vi nog vara glada!

Sedan åkte vi hem igen iallafall och jag ställde mig och bakade snoddas/chokladrutor/mockarutor/kärleksmums.. ja,kärt barn har många namn ;). Medans åkte F på birsta med en kompis och när kakan var färdig tog jag mig en liten fikapaus på balkongen med en kakbit och en kopp kaffe :) Sedan fick jag lite fart i benen och städa lite, damsög och torkade golv, skurade lite inne på toa och bytte underlägg till emblas skålar. Ja,nu är det rent och fint och vi är redo för en härlig kväll ute på ballis! :)

Ha en toppen kväll allihopa :)

Liten fikapaus!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR