Måndag

Men hej.

Igår skrev jag inget för jag orkade inte och hann inte.

Men i lördags var jag iallafall ut med fia och hennes jobbar kompisar, vi var på förfest hos någon av dom i stan, lite halv dåligt drag på förfesten men :P sen gick vi in till stan och satt oss på invito(av alla ställen, har aldrig hört nån som vart där på krogen men, det var ju gratis så :P) sedan gick jag och fia och hälsade på sara och fastnade där och sedan kom bror och sa hej också. Sedan kom crille och hämtade oss, blev inte så sent.

Igår var det full rulle för våran del,vid 12-tiden åkte vi upp till vättaberget tror jag det hette, med danne,jonas och carro.. och hundarna såklart ;). Vi satt och tittade på utsikten, fanns även ett kafé där uppe så vi tog en glass där också :). Sedan åkte vi hem och bytte om och mötte upp mamma,per och amanda för att spela lite tennis och badminton. Kul men tennis är så himla svårt så jag håller mig nog till badminton ;). Sedan åkte jag,F och danne hem till oss och gjorde hemma-pizza och käkade sedan bort till peter och sandra eftersom peter har fyllt år, även tingen och mikaela kom dit :) så vi fick massa kakor och bullar och tårta och satt och surra ett tag sedan åkte vi hem och la oss i soffan :P sköönt. 

Nu ska jag fortsätta montera isär sängen, den ska ju väck idag.. det kommer någon och köper den lite senare. Och kanske någon slags lunch också, börjar kurra lite i maggen. Hejs!


Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram


Blogg: http://nataliedahlberg.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR