Måndag

Hallådär.

Igår på dagen var jag ut på birsta med mamsen, vi tittade runt, shoppade lite och fikade. Jag fick bland annat ett par nya pilotbrillor av mamma (dom jag köpte var alldeles för stora och satt väldigt dåligt!). Sedan på kvällen ville grabbarna grus äta biteline pizza, men jag var inge sugen så tänkte äta kinamat istället men det fanns ingen ork att gå upp och titta om dom hade öppet så det blev vanliga nudlar istället ;P funkade ju det med. Sedan tittade vi på ännu en dålig film :P och gick sedan och la oss.

Idag har jag varit på birsta igen ,mötte upp fia och gick och kikade på Ikea. Pyssel-momma som jag är så håller jag på med ett nytt projekt nu, jag tror att den kan bli bra :) visar när den är färdig såklart ;)

Ikväll skulle F tydligen iväg och fiska igen men jag tror jag stannar hemma, vi skulle ju behöva handla mat! men det får nog bli en annan dag. Vi får se. Ha en fin dag, fint väder idag! :)

Igår köpte jag även en liten blomma till "häng-krukan" ute på ballis, det blev ju sött. Bättre än innan då det bara hängde en kruka där :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR